Ehehehe.....

Hejhej, det är Nardos:)
Förlåt för att jag inte har skrivit det här lovet. Mina kusiner
sov över hos mig. Och innan
lovet....hehe jag gömde mig under en sten då:3
Just nu ska jag städa och sen tvätta kläder. Det är två
saker som jag nästan inte står ut med att göra. Men
det värsta av allt är att diska. Jag haaaatar att diska.
Och det är allt på grund av de dumma bestiken!!
På fredag ska jag typ kolla på The hunger games med
några trevliga brudar. Jag tror det är fredag i alla fall.
Jag känner mig ganska efter. Typ två tredjedelar av
hela världen såg den första veckan den kom ut.
Och nu så kommer jag. Det är väl ganska skönt ändå.
Då slipper det vara så trångt och messy.
Nu ska jag dö lite inombords:') BYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0