En sak som kommer hända oss. :)

För ett tag sen så bloggade vi väldigt mycket om att vi tillsammans
(Jag & Nardos) kommer att åka till London, den 2 april 2013! Alltså om man tänker efter så är det inte så mycket kvar för det är bara 56 dagar kvar till sommarlov med helger och studiedagar!
Så det är typ 350 dagar kvar! Och vi kommer ju också resa lite innan konserten ;)
och 350 dagar kommer gå skit snabbt, eftersom det är snart SOMMARLOV!
Guud vad jag läängtar, kommer dok åka till Marocko men vi har så många bröllopar det här året från släkten så längtar!
***
Innan det här inlägget gjorde jag bilder på Befor i die. det kommer mer bilder har så himla många så det kommer mer bilder då och då :)
Men har en bild som ska hända before i die och jag hoppas att det händer för vi har ju redan beställt biljetter till det.
!!!!! 
Det kommer att hända den 2 April 2013 för kommer gå med Nardos och hon är ju en av mina bästa vänner! <3
Längtar så himla mycket.

Och så kommer också det här att hända!!! <3
Ni annar inte hur mycket jag längtar!!!! :D / Dahab :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0