One Direction! <3

Hahahha!!! OMG va inne på Facebook och kikade lite sen så gick jag in i en grupp jag är medlem i,
Kollade på lite bilder och så. GISSA VAD JAG HITTADE hahahahah XD det var någon tjej som hade skrivit det i hennes blogg. (vet inte vem tjejen är som har skrivit det!) men för er som är One Direction fan ni vet ju att dom var i Sunrise studion och blev intervjuade och så dom fick ju också smacka på olika saker och Naill fick smacka på en vegemite macka hahahhaha XD och han som älskar maaat verkligen hatade mackan och åt bara en tugga och spotade ut det. Vart jag vill komma fram till är att mackan sägs vara till salu i ebay och högsta budet ligger på 15 600 Austaliska dollar alltså är det 108 920, 88 svenska kronor!!!!!! det är helt sjuuuuukt juuuu!!! :O / Dahab! <3
HAHAH STACKARN!!! :_D  <3 VAKER ÄVEN FAST HAN ÄTER!
vad tycker ni om att mackan kostar så mycket???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0