Spotify<3 *_*

Helloo Alltså tro mig jag har sagt till Nardos några gånger nu att hon borde blogga,
men tyvärr så lyssnar hon inte -_- men hon har väldigt mycket plugg gemfört med mig.
Vi går ju inte i samma klass, och hon hade typ prov idag och sen har hon ett imorgon och sen på fredag
så har ju alla 9:or nationella prov på engelska (uppsats). Så ni fattar ;)
Men jag har ingenting jag har bara Nationella på fredag så det har varit en chill vecka för mig vilket jag behövde faktiskt.
Just för ett tag sen så hade jag sprungit, vi har en såndär springsak hemma, så jag brukar springa då och då (: Och jag lovade mig själv att inte äta något förutom att dricka vatten vilket jag gjorde tills mamma kom in i rummet med en.....Varm korv med potatis mos och en skål med kakor!!!!
ÅH! jag försöker få en bra body här medans mamma kommer med goood maat!!! och jag kan inte säga nej till mat om jag gillar det!!!
Men jag sa till mamma att nästa gång du fixar något lätt, hämta inte till mig eller visa mig inte heller det!
Och gissa vad hon svarar: Vill du inte ha korven?? -_-
Alltså såklart så vill man ha korven för du har ju visat den till mig... jag sa nästa gång och sen så gick hon...! -_- Alltså jag tänker verkligen på vad jag äter, alltså jag är ganska smal och så men jag har fått en mage!!! och jag hatar det så kämpar verkligen nu för att få bort den!!!
***
Just nu så har jag läst ett kapitel av "The hunger Games" (bok) och nu så håller jag på och
rensar min spotify lista (: så nu så ska jag väll fortsätta med det!
/Dahab!

Meeen ussschh på miiig!!!! -Bjuuuder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0