The Hunger Games!!! <3

OOOOHOOOOOO kom hem för typ en halvtimme sen!!
Va ju på bio och kollade på The Hunger games! Så jävla bra föredrar den för dom som inte har sett
den! så himlans bra! :D love it! jag tänker inte berätta något om filmen för det kommer att hända allt och, vad som hände och så!!!
Men en sak kan jag säga jag skrek as myyyckkkkeeet! hahahha:D men gjorde seriöst det!
men jag föredrar den filmen för dom som inte har sett den!!! så se den ni kankse kommer tycka om den.
Men jag tror ni kommer tycka om den!!
Måste dra nu har ganska ont i huvudet så ska typ vila nu en liten stund bloggar när jag har vaknat!
PuSs! <3 / Dahab


Kommentarer
annipannipyttipanni

wat? föredra? förstår ejjjj:S<3

2012-04-13 @ 23:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0