Det var en bra dag

Hejhej:) Nardos här!
Sorry för den dåliga uppdateringen, men var väldigt upptagen!
Jag och Dahab hade planerat att plugga i bibblan idag, men det var stängt.
Vi satte oss i en "resturang" i närheten, men blev "utslängda". Så vi gick
hem till mig och knarkade på 1D. Det blev alltså inte precis som planerat...
Vad stor jag ser ut att vara på bilden...well, well

Hon var hemma hos mig till 19.20 och efter hon gick var då jag verkligen
började plugga! Typ...
Jag hade inget val, mamma kom hem och jag var tvungen att visa henne
vad jag hade gjort. Min snitch syster Miriam sa till mamma att jag och Dahab
inte hade pluggat bra, och nu planerar jag att hämnas. That's what you get for
being an asshole..

Jag minns dagen jag råkade kallade mamma asshole. Det var som en reflex, inte
medvetet. That was not a good day for me.
Nää, det gick bra. Hon hörde inte vad jag sa och när hon frågade vad jag sa, sa jag att jag sa razko.
Hon gav mig en "du är konstig" blick och fortsatte med sitt. Som tur!
Nu ska jag sova! Jag ska vakna tidigt imorgon för att se om jag vann en tävling på NRJ.
Håller mina fingrar crossed! Puss och god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0