Godmorgon :)

Hejj hejjj! Idag är det söndag och det brukar inte vara så mycket planer då eftersom
imorgon är det skola och man brukar ha läxor och så... :/
Men jag har typ inga men senare på kvällen så kommer jag säkert bara "skit glömde och göra det har!"
Typisgt mig alltså!
Men jag tror jag ska typ till min morbror idag med mamma och hälsa på det var ett tag sen så det tror jag kommer göra!
Sen så igår då åååh så jävla roligt vi hade vi skrattade hela tiden haha! och ibland för något som hände för en halvtimme sen hahah! XD
Vi hade ju en överrasknings fest för Nardos som fyllde 16 ÅR I TORSDAGS!!! det blev faktiskt en väldigt lyckad kväll!
Taaack för allting Laila det var hon som gjorde festen hos sig men det var hon och Anni som fixade och så! <3
Senare på kvällen kollade vi på Red Raiding Hood!!! skiit den va faktiskt ganska läskig inte mycket men ganska!
skrek då och då :P hahaXD
Men nu sitter jag i sängen och har ganska ont i huvudet så jag vet inte ska nog vila lite så jag blir betträ för ikväll
PUUSS!!<3
Anni ( Anastasia)
Singel så ni vet ;) haha XD<3
Laila <3
hon är också singel så passa på dessa snyggingar! <3


Kommentarer
Anastasia

hahahahha å va du är gullig:D:D!! laila har förresten en pojkvän;)<3

2012-02-19 @ 23:44:09
Nardos

NÄÄÄÄ; BLEV HON IHOP MED HONOM!!!! xO <3

2012-02-20 @ 20:05:12
Anastasia

HAHAHAHHAHA JAAA:O men han är jättesnäll så det är helt ok!! <3

2012-02-22 @ 00:58:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0