Gymnasium!

Hello! Nardos här:)
Bloggar från Dahabs crib! Fett med chill. Fett med chill najs.
Så sa Dahabs mentor till mig, helt random. Jag gick förbi honom och han ba:
"Fett chill najs". Jag tror han hånade ungdomar för deras slangord, men vet inte...
Snart ska vi på öppet hus! Det är vårt tredje sammanlagt. Jag vet exakt vilken
skola jag vill gå på, men jag måste ha lite back up skolor. Dagens skola blir
...vänta, vad hette den!? Göte..göt..någonting med g i alla fall. Kan fråga Dahab
när hon kommer tillbaka.
ÅÅÅ på vägen hit hände en sån pinsam sak mig!! Jag skulle ner för min trappgång,
och så var min jacka öppen. Exakt när jag skulle ut ut dörren fastnade min ficka på
handtaget! Jag kände mig såklart jätte klantig, men det värsta va att massa killar
från min skola var utanför och såg ALLT!!
ååå sånt händer mig alltid. Plus så skrattade jag åt en bild på min mobil när jag satt ensam i tåget
och två män bredvid mig kolla på mig som om jag var crazy.
Juuuste, det hette Gustavsberg gymnasium! Haha juste, så var de...
Nu måste jag gå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0