Haha jag behöver en kalender:3

Jepp, jepp Nardos här!
Jag stör mig på när personer skriver hära istället för här. Jag minns att jag skrev hära en
gång och tänkte "wait a minute, det är inget ord...". Ifall jag var ni skulle jag bomba med
hära i kommentarerna nu..cause I'm evil sometimes^^
Ja, Dahab och jag var i Påhlmans..hehe. Saken var att jag måste ha blandat ihop dagarna lite
så vi kom till Påhlmans, men det var inget öppethus. Det var en kvinna där som sa
"behöver ni hjälp?" men vi ignorerade henne och gick upp för hissen. Skolan var ju jätte
konstig!! Det var mer som en affärsbyggnad än en skola. Sen gick vi ner för hissen, gömde oss
bakom en väg så att vi kunde skratta ihjäl oss, och sen frågade vi dom ifall det var öppet hus.
Det visar sig att det är öppet hus imorgon och inte idag.
Hehe OOPS! Jag råkade även göra så jag och Dahab åkte till Rådmansgatan när vi skulle
till rådhuset en gång, men det är en annan historia.
Nu håller jag på att FREAKA OUT för att 1D kommer på måndag! Jag försökte fråga
några tjejer ifall vi kunde följa med dom, men dom dissar typ mig helt totalt. *forever alone*.
Haha jag skrev till och med helt randomly "LET ME HEAR YOU SAY YEAH, YEAH *YEAH, YEAH*",
men det svarade dom inte på heller. Yaya som min mamma brukar säga. Inte jaja, utan yaya.
Haha jag älska min mammas svenska. Makes me laugh, makes me cry...from laughing.
ÅÅÅ jag hade massa eyeliner på mina fingrar för jag hade smetat runt mitt smink, och
nu är mitt tangentbord helt svart...som jag. Ha-ha skoja, vintern har gjort så att jag ser
ut som en dansk person! Alltså väldigt blek! Min solbränna från förra sommaren är heeelt
borta, och mina syskon mobbar mig. Now I know how gingers feel:(
Haha ni vet väl att jag driver, vaaa??
Nu ska jag i alla fall diskutera business med Dahab, sen ska jag sova!
PUSS!
Ja, så här såg det ut förra sommaren. Då var det varm och skönt.
Man kunde ha short på sig, kanske förföra killarna med ens nakna ben i det starka ljuset.
Men nu är det vinter. Vad ska jag förföra killarna med nu?! Min tjocka ylletröja??!
Nej, nej, nej...Unless they're in to that. Med min personlighet?? HAHA det kan jag glömma
nu, dom skulle tycka jag är för skum...banan
Ja, får hitta på något annat då:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0