Jag är FRIIIIII!!♥

Inga läxor! Inga prov! Bara frihet!:D
Eftersom jag har lov nästa vecka, har jag ingenting att göra nu!
Känns lite konstigt helt ärligt. Brukar alltid ha någon läxa eller något
prov att träna till, men nu kan jag göra ingenting och inte ha mamma
som gnäller på mig!:)
Idag gick dagen fort. Hade träslöjd, matte, musik och No. Sen så
gick jag på studieverkstan och höll på med en text...och fb:3
Nu ska jag sova lite. Eller göra något annat, jag venne.
De senaste dagarna har jag sovit väldigt sent, och nu så
vaknar jag jätte sent och mår jag jätte dåligt när jag vaknar.
NU KAN JAG ZZZZZZOVA FOREVER! Eller till halv 8.
Forever young, I wanna be forever young!
Jag vill inte leva för alltid, men jag hoppas att jag blir
en snygg gamling. Vill inte ha en trippelhaka, rynkor och
konstig hy och konstiga händer. Inte på tala om mitt hår!
Jag kommer tappa allt! Eller så blir jag gråhårig..
Och alla kommer vara döda! Jag kommer få gå igenom sorg,
efter sorg, efter sorg...Och jag kommer inte kunna använda
alla nya, coola kläder som kommer ut och jag kommer
vara efter med all musik. Och min hörsel! Jag hör dåligt nu,
hur kommer jag höra då! Ooohh:(
Jag tror jag har mitt Youth life crisis.

ÅÅÅÅ Fåret Frank från Tele2 har fått ett barn!! Vad gulligt!
Måste fira! PEACE♥
//Nardos




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0