Jag och Johan!

Hejjj Dahab här! jag vet att jag är en dålig bloggare men jag ska försöka göra så gott jag kan! Men som tur så är
vi två bloggerskor så ni får något nytt i allfall ;)
Idag då: Idag så var jag i skolan som dom flesta ungdomar är i ;) Jag hade Studeverkstad som första lektion och då går dom eleverna i en valfri lektion sen så hade jag spanska efter spanskan hade jag SO och sedan lunch sedan så hade jag matte, No och i NO:n så hade vi ett läxförhör jag tror det gick bra svarade i allafall på alla frågor och som sista lektion blev det Idrott!
När jag hade slutat så gick jag först till Centrum och sedan så var jag där i kanske 20 min sen så åkte jag tåg hem ;)
Jag minns inte riktigt vad jag gjorde när jag kom hem men alla i min familj var hemma utom min syrra men sedan så skulle mamma, pappa och min brosa ut så det blev bara jag och min syrra hemma vi gjorde typ inget speciellt tsm utan hon gjorde det hon ville och jag det jag ville det är ju FREDAG! tänkte dra till Nardos, Sabrina och Anni (Anastasia) för dom pakade kassor idag vid ica men jag orkade inte eftersom dom svarade inte på mess och jag ville inte gå dit och sen så säger dom att vi är redan klara tyckte det var onödigt så idag har jag bara chillat at home! <3 skönt faktiskt!
Senare på kvällen kollade jag på Dear John ååh vad jag älskar den filmen!! <3 Ni som inte har sett den så rekomenderar jag den väldigt stort!
Och juste om ni har några bra filmer som ni tycker om så kommentera dom! tack i förhand!
Men det var typ min fredag nu så ska jag kolla på en svensk film som heter Jag och Johan!
Kan blogga sen om jag tyckte att den va bra och värd att se puusss!

Bjuder på denna bild! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0