Kladdkaka med grädde♥

How's it going? Allt bra?♥
SJÄLV HAR JAG LOOOV! Woohoo.
Just nu firar jag med kladdkaka. Men nu har jag otrolig
ont i magen. Walk it off, champion. Walk it off..

Idag är det en chill dag. Ska vara med familjen. Eftersom
jag kommer vara ute nästan varje dag kan jag väl vara
med familjen minst en gång.
Igår och i förrigår sov min kusse fiona över. Det var jätte kul!
På lördagen gick jag Fiona och Dahab och åt på ett kebab ställe.
Sen så kom Dahab hem till mig så kollade vi på Mean girls
och flumade för fullt!!
Igår skulle vi på riktigt åka skridskor med killarna men
plan crashers som de är orkade dom inte, så det blev bara
jag, Fiona, Dahab och Anni.
Vi letade efter ett ställe att äta, men det slutade att vi
åt på burger king. Som vanligt..!

Det hände äckligaste saken medan vi åt! Det var typ
en full luffare utanför fönstret där vi åt. Han tog av
sina byxor och sen tappade han sina långkalsoner och
så hade han inga kalsonger på sig! Och det var exakt
bredvid mig! Man kunde se hans rynkiga arsle vid fönstret.
När han såg mitt förskräkta ansiktsuttryck drog han upp
byxorna och gick iväg. FO!

Nu ska jag kolla på Ellen Degeneres show, så jag
bloggar mer sen! PUSS♥
//Nardos


Taffsaren Fiona

Fiona, Anni och Dahab!:) Sötaaa


Kommentarer
Anastasia

ni är underbara grabbar:)<3

2012-02-29 @ 00:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0