Kul dag ida' ♥

Jag(Nardos) och Dahab där uppe, och Sabrina där nere.
Gud vad mitt hår är ruffsigt..

Idag var jag, Dahab och Sabrina hemma hos en trevlig prick med namnet Anastasia, aka Anni.
Där tog vi det lugnt och skrattade otrooooligt mycket! Har inte skrattat så mycket på ett tag.
Efteråt gick jag på en promenad med Dahab och sen stack jag hem!
När jag kom hem fanns det en stor tårta på bordet, som min granne typ hade gett oss
för att hon gick låna en stol. Hon har gett oss tårtor förut, och jag måste verkligen säga...
hur mycket tårta äter hon? Det kan inte vara nyttigt...Haha nää men jag uppskattar det verkligen,
godis grisen som jag är!:)
Nu ska jag mysa med syskonen. Haha nää det är inte möjligt att mysa med syskon.
I alla fall inte med mina. Det ända vi gör är att äta massa chips och hålla på med datan
samtidigt som tv:n är på. Underbart!♥


Kommentarer
Anastasia

"my life as a prick!" nah... skulle inte funka... hahahhahaha

2012-02-12 @ 00:50:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0