Migrän is a pain in the ass!

åååå mitt huvud! Skrek den lilla flickan som satt i sin säng med de mörka ringarna under ögonen..

Ja, jag är hemma med migrän. Det kan bero av gårdagens besök till Gustavsberg gymnasium.
Jag och Dahab blev körda av Dahabs pappa. Först så körde vi fel och kom någonstans i skogen,
men sen så visade det sig att vi körde förbi skolan.
Skolan var väl helt ok..tror inte jag vill börja där däremot...eller ens ha den på listan.
Haha vad taskig jag låter!
Nu sitter jag och bloggar. Vet inte vad jag ska göra sen. Mitt huvud gör fortfarande ont
och det är fööör ljust ute! Men jag ska till Påhlmans gymnasium senare idag, så jag
hoppas jag mår bättre!
true that..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0