Next Duschen!

Hellloo Dahab in the house haha nä driver men aja Idag är det måndag har inte så många lektioner men har en ganska lång rast så slutar 4 men idag så slutade vi tidigare så det vart skönt!
När jag kom hem så hade pappa köpt en ny damsugare till mig som är bara min och som ska vara i mitt rum kan visa bilder sen fattar inte varför jag fick en damsugar jag kunnde lixom få vad som hällst men nej jag fick en DAMSUGARE haahahha XD Har också möblerat om mitt rum, så det ser mycket betträ ut nu än vad det var faktiskt är faktiskt väldigt stolt över mig själv och det är mom and dad också haha det gillade det!
Men nu så ska jag duscha och sen så ska jag väll chatta med Nardos och snacka om att vi svenskar är betträ fans än vad franska fans är hahahhaXD
Ciaaaoo!

(fick en sån fast i silver;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0