Söndag den 12/2-2012!

Idag så har jag varit ute och handlat kläder med mamma, syrran och min kusin och självklart följde min brosa med oss <3
Jag själv köpte bara ett plagg från Bik Bok hittade inte exakt något jag tyckte så mycket om.
kom hem för en liten stund sen och ska nu sätta på mig mina gossiga kläder och städa mitt rum känner att det var ett tag sen jag gjorde det så ska sätta på hög musik av mitt favorit band - One Direction och börja städa ska också sätta på mig mask skom jag köpte idag!
Juste glömde köpte också ett nytt nagellack och brun pudel och en mask av smak av Pear & Melon!<3
Kommer ta kort när jag har på mig masken men lägger ut dom här i bloggen om jag ser okej ut hahha!
Pöööss!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0