stink, stank, stinker...

Hello! Nardos här:)
Sitter nu i studieverkstan med Dahab och skriver på någon träslöjds sak. Kul, kul..
Det är jätte roligt att se när Dahab frågar läraren fråga efter fråga efter fråga, utan stopp!
Haha skulle skratta ifall han inte var framför mig just nu.
Han luktar gammal oxå. Ni vet den där lukten som finns i ålderdomshem som är
en ganska frän lukt som stannar kvar på kläderna efteråt. En sån lukt har
han. Jag har svår att andas helt ärligt. Försöker att hålla andan, men sen måste
jag andas in ju. Blää..
HAHA Dahab sa att typ var gjora av symaskiner XD HAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖR!
Jag och Dahab skrattade ihjäl oss! En random kille började oxå skratta. my god asså..
Det är as roligt att sitta här asså...
Nu måste jag fortsätta med mitt skrivande. Jag forsätter skriva när jag kommer
hem. Om jag orkar;)
PUSS!
HAHAHA en gammal bild på mig och Dahab.
MYYYYYYYSSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0