Svar på Fråga!

Helloo there våra läsare vi vet att vi inte har upptaterat mycket elr vad det heter men jag vet inte vad vi håller på med vi sitter ju vid datorn hela tiden varför inte slänga in ett inlägg då?
ååh vi måste verkligen skärpa oss!
Det är Dahab som skriver och jag såg att vi hade en fråga på det senaste inlägget som Nardos hade skrivit om London!

Anonym: Nästa år?
Svar: Yees nästa år den 2 April 2013 så smäller det då kommer vi befinna oss i en arena fullt med fans och se våra framtida MÄN! <3

Just nu gör jag inget speciellt sitter i vardagsrummet med mamma :)
Idag har jag varit hemma men senare på dan så ringde mamma mig och sa att jag skulle komma till Nacka och där så kollade vi lite kläder och skor :) och sedan så fikade vi också så det var mysigt!
fast jag köpte inget hittade inget jag exakt ville ha eller behövde :p
Men det var vad jag gjorde idag!

Igår så träffade jag en kompis som heter Sarah vi träffades i stan och Nardos hängde också med då, vi gjorde inget speciellt utan vi gick runt och chillade sedan så kollade vi kläder köpte ett linne och ett par nya ljus blåa jeans :)
Sedan så blev vi verkligen jätte flummiga när vi var i stan hahah XD Sarah sovde till och med över mig men inte Nardos men hon hängde med oss hem och va med oss en ganska lång stund <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0