Blame it on the boogie..

Jaa, ni kanske undrar vrf jag har ett skoskydd på mitt huvud. Jag har ett svar på det.
Jag har otroligt tråkigt! Jag såg den och jag ba "åå jag undrar hur den ser ut på mitt
mitt huvuvd"..(konstigt tanke, jag vet). Så det är historian om hur jag tog beslutet att sätta
på mig ett skoskydd på huvudet.
Jag har varit vaken sen kl 7 för att jag ska kunna hitta biljetter till One directions konsert.
Jag ska hitta biljetter, och vi ska vara längst fram! Tycker synd om dom som står och
köar i London eller vart det nu var. De har tält och grejer. Verkar som alla där brukar
kampa på fritiden, am I right ha-ha-ha.
Nu ska jag sippa' på mitt te med earl grey smak och få total panik!!
Jag let-ar er know om jag har tur eller inte. Wish me luck!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0