WIIIIIIIHOOOO!!!! LONDON HERE I COME:D

Jag är en lycklig kalv! Jag och Dahab ska till London nästa år för att se de här talangfulla
killarna! Jag kunde ha beställt när biljetterna exakt kom ut, men missförstod vad mamma sa,
men det fanns i alla fall biljetter kvar! Det var typ dom sista bijetterna den dagen. 2 April.
Datumet dansar i mina öron. Move your body lika a sneak-a.

Jag vet inte om jag vill skrika eller rulla på golvet som en förlamad säl!
Om det var upp till mig skulle jag skriva hela den här texten i caps lock,
men jag vill inte verka som en crazy person. Vänta, det är upp till mig.
Okey, then. NU SKA JAG KOLLA PÅ LITE STAND UP PÅ TV.
DET FINNS EN KILLE SOM ÄR MED SOM ÄR JÄTTE ROLIG, OCH CHRIS D'ELIA
HETER HAN. HAN IMMITERAR MÄNNISKOR PÅ JÄTTE ROLIGT SÄTT.
GOD NATT!



Kommentarer
Anastasia

ÅH GUD VAD KUL!!:D ni MÅSTE lova att ta massa bilder och filmer dååå!!:D<3

2012-02-29 @ 00:13:35
Anonym

nästa år?

2012-02-29 @ 00:29:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0