2 JUNI!

Jaa vad ska man säga vädret gör inte någon på humör alltså men sak samma vi bor lixom i Sverige inte Marocko exakt.
Idag var jag och firade fisksätra dagen med vänner :) synd att inte vädret inte va fint, varje år har det varit utomhus men det här året blev det inomhus:( vilket var synd men det är betträ än ingenting:) jag var där tills det var slut men Nardos drog lite tidigare så jag va med Sabrina och Heaven tror att hon stavas så;) men vi hade det roligt! Haha :D men det var min dag.
Puss nu ska jag nog sova är typ sugen på att sova haha älskar när det rengnar och jag sitter och tittar på tv eller ligger i sängen:) någon mer som gör det??? //Dahab

Snacka om vad fin utsikt jag har från mitt rum...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0