Då var det sommarlov!

Jaaa nu är det slut nu har man slutat grundskolan och nu så ska man ta första steget där framtiden väntar!
Jag grät inte riktigt idag, men inombords så gjorde jag verkligen det jag brukar inte få tårar men däremot så brukar en tjej i min klass det gulle! Tröstade henne idag ett par gånger!
Det värsta var när min mentor började och gråta visste inte vad jag skulle göra så jag hoppade på honom och gav honom en stor kram <3 jag kommer verkligen att sakna min mentor har aldrig i hela mitt liv haft en sen underbar, rolig, snäll mentor Jesper du är den bästa mentor någonsin även fast jag kanske kommer tycka om min mentor i gymnasiet så kommer han/hon inte vara som dig!!!
Börjar gråta nu när jag skriver det här... Jag kommer verkligen att också sakna min klass åååh kan inte bara vi alla gå i samma klass igen i 3år!!!! Faaan ååh kommer verkligen vara nervös inför gymnasiet!! :(

Pusss på er 9A!!
Ha en underbar sommarlov och lycka till.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0