Jag ska åka till London!

-
21 juli kommer jag! Tror det blir 10 dagar där, men det var mamma och syrran som beställde så jag är inte
säker. Jag ska åka till London med Dahab igen vid april så nu får jag memorisera vägar och sånt.
Ooooh yeah, riktiga turist grejer! Det pinsamma är att vi hälften av tiden ska bo hos min mammas bästa
kompis syster och hennes barn, som är två killar i min ålder, ska visa runt mig och min syster.....AWKWARD!!
Jag har bara träffat dom en gång innan när dom var i Svergie och det var riktigt pinsamt för att jag typ var 8 år, men nu vet jag inte ens hur det kommer bli.
Men det spelar ingen roll, LONDON HERE I COME!
-
Vem vet, jag kanske träffar ett par söta killar där... *host*
one direction *host*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0