Lördag 9 juni♥

Hejhej, Nardos som skrivet. Hur mår alla idag??
Själ mår jag jätte bra, det var en solig dag och
det var skönt att vara ute!
Idag åkte jag hem till min kusin som bor i
Hässelbygård. Hon fyllde 14 år i söndags och
jag och Miriam (min syster) skulle lämna
hennes present och lite andra sötsaker
Vi var där och tog det lungt en stund.
Efter det åkte jag till hötorget för att köpa
en jätte fint linne med Pharrell på. Även fast
den passade mig tyckte jag att den hade en
konstig form...aja, det går att fixa.
-
Now I'm waitng for att min mamma ska
bli klar med middagen. Mamma, jag och
miriam ska äta ensamma så det blir mysigt.
HuR VAr erAn dAg??♥
Bara två av många låtar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0