Mitt hjärta är krossat..

JAG MÅSTE LÄMNA IN MIN MAC IMORGON :'(((
Två år, två långa år har jag haft denna data, och nu
måste jag lämna in den. Mitt liv! Mina meningslösa dagar
kommer bli ännu mer meningslösa! Jag vet inte vad mitt
lösenord är på tumblr! Jag minns inte vad alla bloggar jag
kollar på då och då heter (vilket inte är så många, men ändå).
Som tur vet jag mitt facebook och twitter lösenord är, men
det är inte samma sak att gå in på mobilen. Man ser ju inte
helheten. HELHETEEEEN!
-
Jaa, jag kanske överdriver. Eller så är jag så lätt rastlös.
Min syster och bror har macs oxå, men vad är oddsen
att jag får röra dom liksom.
Eftersom jag inte kommer ha en data, så kommer jag
inte uppatera like ofta. Ska göra mitt bästa..
Det är Nardos föresten:)
Det finns ingen mening med den här bilden.
Tycker bara den är rolig...hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0