Söndag 10 Juni!

Det närmar sig verkligen nuuuu!!! Alltså självklart snackar jag om SOMMARLOV!!!!! åååh vad jag längtar jag behöver verkligen en paus av allt och bara slappa och vakna när jag vill!! Jag tror vi alla behöver det men vissa har redan slutat skolan, några av mina kompisar har redan gjort det dom bor i Södertälje!

idag var jag bara hemma och mådde lite dåligt hade ont i magen osv!>.< egentligen skulle jag ut med Sabrina,Nardos,Anni och Laila men jag följde inte med eftersom jag ville må betträ till imorgon för nu är det bara en skoldag kvar sen så är det skolavslutning! Jag kommer saknaa min mentooor sjuukt mycket han är den bästa mentorn jag har haft i alla dessa år!!! Men jag kommer förmodligen att hälsa på då och då:) men nu så ska jag lyssna på lite doft musik och chilla i min säng.

pusssar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0