Sveriges Nationaldag!

Hello Idag är det Sveriges Nationaldag vilket betyder att alla ungdomar inte har skolaaaaa.. Sooooft!
Min dag idag blev att hänga med vänner & familj som man inte hade sett på jäättteee länge!
Först så åkte jag, Nardos och Anastasia till stan vi gick runt kollade på kläder och sånt sedan så blev vi hungriga så jag bestämde att vi skulle äta i en restaurang som jag åt med familjen för någon vecka sedan.
Alltså maten däär är så himla god (!!!)
Sedan så kom Sabrina till oss och då köpte jag med mig en t-shirt från H&M och Sabrina köpte två tröjor en med Lil Wayne och en med Wiz Khalifa.
Senare så var det dag för oss alla att dra hemåt alla hade andra planer att göra. Jag där i mot skulle då till mina kusiner som bor i Tyresö så där till bringade jag min kväll myss nu ska jag se en turkisk serie som ät skit bra!
Puss;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0