Tjena mårs tönt

Stavas det mors eller mårs? Båda ser helt fel ut..
Tjena mors-an. Fattar du?? Ha-ha-ha-ha..
Hello, det är Nardos här!
Det var länge sen jag bloggade. Jag har ingen
anledning faktist. Eller jo, JAG HAR INGEN DATA
LÄNGRE!!!! Så sitt inte där om döm mig.
JAG HAR OCKSÅ SAKER ATT GÖRA!!!
Kan ni tänka hur roligt det skulle var ifall jag
gjorde det där på ett videoklipp?
Ibland har jag lust att bli en vloggare.
Jag funderar helt ärligt på att det. Jag vet inte
om det är på grund av min brist av aktiviteter
under det här långa lovet, eller om jag är ett geni.
I'd like to think att jag är ett geni..
OOOOO Swinglish. Jag gillar att säga Swinglish.
Det heter Swenglish, men det låter inte lika coolt.
Jag gillar att låta som en svensk stereotyp.
:D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0