1 mars!!!!

Hellooo guys! Dahab här, igår va det ju första mars! Ed sheeran och new boyz är ju här i stockholm så igår åkte jag, Nardos och Sabrina mot hans hotell (Ed Sheerans) för vi visste vart han bodde exakt när vi var vid hotellet så ser jag och Nardos en kille med orange hår i en stor taxi och då sa Nardos omg det är han och då började jag och skicka och han vinkade åt mig! Va så glad över att jag hann och se honom! Vi tog bilder och fick autograf men jag fick ingen men jag fick en bild:D
Vi stannade kvar där tills han skulle ner igen vi väntade typ i en halvtimme:p men det var värt det för när han kom ner sa han att han skulle sova och sen så gav han oss en lego bil som vi alla fans skulle få en bit av! Såååå gullliiiggggg jag döööör!!! Kommer aldrig att glömma det! Pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0