Arab Idol<3

Dahab här! Just nu mobilbloggar jag eftersom min syrra har min dator, hon kom hem idag!:) egentligen skulle jag träffa några kompisar dom son Nardos kanske bloggar om lite senare men jag kunde inte eftersom jag skulle hämta min syrra från Arlanda sen så åt vi middag ute;) men för typ 2h kom jag hem och då bytte jag om till mina mjukiskläder men sen så kände jag mig ofräsch så jag duschade och jag brukar kolla en serie som börjar 21:20 så jag va i duschen till 9 hahah så va inne i duschen typ i en timme haha:p men det var skönt;) men som rubriken säger så kollar jag nu på arab idol den började för en stund sen, men ska säga hejdåå men kanske bloggar mer senare puusss!:))

Ni får en ganska gammal bild på mig, Anni och Laila <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0