Bilder från idag under min bild lektion!

Hellloo här kommer några bilder nardos tog på mig och vissa har jag tagit på henne <3 och några vänner :)
Jag går ju inte i samma klass som Nardos men jag bad henne ta kort på mig under hennes rast, vi hade en uppgift i bilden man skulle typ göra självpoträtt men jag kommer inte lägga ut bilden jag kommer lämna in till min bild lärare utan gör det kanske en annan gång ;) Här kommer doomm!!! enjoy <3


Hahahha XD älskar den bilden på Nardos men jag vet
att hon kommer döda mig med det är luungt!!!<3

Även fast jag inte gillar den här bilden mycket så lägger jag upp den, varför?
för att Nardos typ tyckte att den här var den BÄSTA bilden! ;)

Love you guys! <3

<3 (F:et) står för Fisksätra så ni vet ;)

söötnoos!<3

Nardos snyygggaaa TRÖÖJJAA!! LOVE IT! <3

mina små valparr!!<3

Slut bild!
Det var dom! orkar inte lägga upp mer men kanske kan göra det någon dag!
Juste ville lägga ut bilder på Sabrina men alla blev suddiga ingen blev så man såg henne eftersom hon rörde sig hela tiden eftersom hon ville inte att jag skulle fota henne!
Och varje gång jag fotar henne då hon inte märker så fotar jag i tacket istället eller väggen eller hennes hår hahhaXD
BYEE!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0