Dålig uppdatering

Förlåt så mycket!
jag vet att den där meningen är gramatiskt fel, men det
finns inget annat sätt att säga det på! Det är Nardos föresten.

Det har varit så mycket den här veckan! Först nationella, sen
redovisningar och läxförhör..men nu är det fredag så jag får
tre dagar att vila!
Idag hade jag först franska läxförhör och jag måste ärligt säga
att jag ALDRIG har fuskat så mycket som jag gjorde idag.
Jag satt bredvid Sabrina, och så fort Ulrika gick bak i
klassrummet, öppnade vi boken. Jag var tvungen, annars skulle
det inte gå bra alls..
Sen hade jag, Sabrina och Anni en uppvärmnings lektion.
Jag tycker det gick jätte bra faktiskt! Sen var jag tvungen att
gå för att åka till polis staionen med mamma och Filmon(bror).
I'm bad ass...nää, bara för att få mitt passfoto:3
...
Nu ska jag gå och träffa Dahab, Sabrina, Anni, Philip, Alex
och Laila.
P.s vi är inte såna där personer som "hänkar" eller "tuggar"
på ställen. Jag ogillar dom uttrycken väldigt mycket, så jag
ville bra säga det.

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0