Np prov på Onsdag! :/

Heejjj :D
Dahab här, och då tänker anni
Ohhh neejj nu kommer jag inte fatta vad hon skriver haha XD
Anni ska ska försöka förbettra mig men jag orkar inte sätta punkt.. kommatecken....elr storbokstav gör det
bara då jag får ett betyg för det hahaXD
Men jag ska försöka allt jag kan. ;)
***
Men det var inte det jag tänkte skriva om utan det är ju så att alla 9:or har ju nationella prov på Onsdag och i vilket ämne KEMI! jag hatar verkligen kemi till döds! och jag menar det medans vissa ba ohh yes kemi!
Jag har ju godkänt i kemi och jag är sjukt stolt över det :D hoppas bara jag får det i nationella provet då kommer jag bara skricka det åååh!!! :DD
Men jag kommer inte blogga imorgon alls så ni kanske får mycket idag av mig istället eftersom måste verkligen plugga så jag inte sitter där och inte skriver ett enda skit!
ÅÅhh jag vill verkligen inte ha NP I KEMMII HJÄÄLP MIIG :(((
kände bara för att skriva av mig lite... men alltså om jag bara hade np nästa vecka då skulle jag känna oh tack och lov jag har tid på mig att plugga! men problemet är att jag har haft tid att plugga jätte längesen men det är bara jag som är så slö... men nu ska jag öppna boken och några dokument och sätta igång och plugga.
Puss

Jag och min "älskade" kemi bok! -_-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0