Right or left...you know there's only one direction♥

Grattiis Justin! 18 år, wow. Stolt över den
där killen asså...♥

Nardoos-o här! Fattar nii?? ha-ha-ha!
Idag blir det en kul dag om allt går rätt! Först ska
jag ta passfoto, efter det ska jag till stan med
Dahab och Sabrina. Vi ska leta up Ed Sheeran och
så en atougraf och en bild med min lilla ginger.
Ännu bättre är att New boyz är lösa i stockholm!
Min syster fick träffa dom igår och hon sa att en
av dom "kollade in" henne. Whatever..
I alla fall, ifall vi träffar dom med, blir det två i
ett! Jag är inte så stort fan av New boyz så om
det är Ed eller New boyz, you better believe att
jag väljer Ed! Även fast dom från New boyz
kanske är lite snyggare:3
Som sagt, det här blir en bra dag om allting går
rätt, så vi får hoppas att alltid går bra då!♥
Den rosa mobilen imitten är min systers mobil. Bajs på henne..
Jag ba "ta med mig" och skrattade och sa "nej". Cold blooded, man..
Nom, nom, nom, nom, nom, nom, nom


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0