Urban ears skadar både öron och fötter...:(

Vem är den här farliga personen??
Har ingen aning asså...det känns nästa för
farlig för att prata om.
Försökte göra en lite mer original start, vilket..ee jag tycker att jag lyckades med.
Moving on..Det är måndag om 40 minuter, så that's nice. Eller inte.
Jag börjar 10 imorgon, så det är lugnt.
Gjorde inte mycket idag. På "morgonen" (kl 4 tiden) pomenerade jag med Dahab.
Sen så skulle jag plugga, men det slutade med att jag blev fast i twitter.
Alla i 1D var inne så jag var tvungen at visa att jag fanns hehe.
Lyckades tyvärr inte, men jag fick några fler följare vilket alltid är kul!
Sen såg jag på några twitcams! Jag såg på Clara och Williams (två svenska bloggare).
Jag älskar båda två, inte på ett fysiskt vis utan på ett ytligt blogg sätt. Ja..
Sen hade också Zayns kusin också det. Han är en trevlig prick..

NU ska jag typ sitta på min säng och kolla på mina affisher tills jag somnar
med Beyoncés röst i bakgrunden. Vem vill inte somna på det sätt?
En dubstep tönt, det är svaret...offense.
PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0