Biii, ba, bo, bara, bop, ba, ba, bara, poo

Hejhej:) Nardos här!
Förlåt för att jag inte har bloggat i ett tag, jag har inte funnit tiden *host*.
Dahab sa att hon inte skulle blogga förrän jag gör det, så tjaba tjena!
Idag hade jag NP i matte, som många andra 9:or. Det gick väl bra, det
var inte så svårt. Det gick däremot bättre på B2 än B1. Jag antar att det
är bra...
-
omg, har ni sett den nya JOOHAAAN reklamen. Förut var det ju KRILLEEE,
men nu har dom väl gjort en till. A swing and a miss, a swing and a miss.
-
Nu när jag har varit random i ett tag, ska jag rita! Jag missade en bild
lektion, så jag fick ta med min bild för att komma ikapp. Inte att ni bryr
er, men spelar det någon roll. Det är ju ni som läser vår blogg liksom.
Jaja, nuff said.
HA EN BRA DAG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0