God morgon alla fina läsare!♥

Nämen heeej! Sov ni gott?? Själv sov jag jätte
bra, men det var bara jobbigt att vakna.
Det är Nardos om ni inte redan gissade på det.
-
Just nu sitter jag i sängen och känner mig
lite...blå. Jag vet inte vrf, men det är en
konstig känsla.
Idag blir det en skön dag! Jag är fortfarande
sjuk, men eftersom jag inte orkar sitta
hemma ska jag träffa kompisar och så
ska vi grilla! Jag vet inte riktigt vem som
kommer, och just nu är jag lite osäker på
tiden oxå, men det kommer bli jätte kul!:)
-
Nu ska jag äta frukost. Min kära syster
har ropat på mig i 5 tusen år nu sååå
det är bäst att jag går. KRAAM!


Vad sliten jag ser ut...är det bara jag eller
får jag en större näsa när jag sover?? hmm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0