Helloo :)

I'm Back för nu har Nardos äntligen bloggat efter 100 år!
Hahah... men alltså jag vägrade verkligen blogga om hon inte
gjorde det ;)
**
Har kollat runt min mail och gissa vad jag hittade massa med bilder från 2011 när vi var
i Spanien hos min kusin, vi lånade hennes systemkamera jag och min syrra och typ tog as många sköna
bilder :) såg vissa nu och lääängtar verkliigen till sommmaaar 2012 även fast jag inte kommer
vara med mina bästa vänner så är det lungt, för kommer ändå stanna nästa sommar ;)
**
Nu har jag iallfall skrivit klart min träningsdagbok som skulle ha varit inlämnad v.16 så jaa jag vet att jag är en anning sen mensom jag ska till min idrottslärare betträ sent än aldrig ;)
men nu ska jag ta och läsa klart "hungerspelet" har inte mycket men har nästan hälften och mindre av boken kvar och jag ska vara klar med den nästa vecka så måste läsa lite mer än vad jag brukar.
Hmm annars vet jag inte vad mer jag ska skriva

JUSSSTEE FICK MVG PÅ NP ENGELSKA ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!!!! :D
Muuummmss! <3 *_*/Dahab


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0