It's Friday!!!!!! WHOOHOO :D

Helllooo våra underbara läsare :)
Hur mår ni dåå??
Själv måår jag utmärkt utan att jag mår på sätt och vis lite dåligt.
Tänker nämligen på min mormor som ska opereras imorgon :/
Vill inte berätta exakt varför men aaa är så sjuukt lädsen och mamma bara gråter men hon ska resa imorgon
för att hälsa på mormor och så så jag är hur glad som helst att hon ska göra det :) men önskar att jag också gjorde det:/
J*VLA SKOLA!!
...
Aja juuste idag så ska ju LMFAO komma till grönan och uppträda :)
Många av mina kompisar har dragit dit men jag pallade inte riktigt det, det kommer typ att rengna och sen så
är jag ändå inget stor fan exakt eller "exakt" jag är inget fan ens hahha XD
Men min syrra har stuckit dit med hennes kompisar så hoppas hon får det naajjss!
...
Men nu så ska jag skriva klart några meningar till på men repotage och sedan skicka in den till min lärare
och sen så ska jag mysa med mig själv haha XD det blir naajs nog! :D
Kommer förmodligen kolla på film är typ besat av en film som heter Footloose!
Såå himlans sjuukt bra film <3
Kan berätta i ett annat inlägg vad den handlar om ;)
Puusss!!! <3
/Dahab<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0