Landet<3

Hejhej sitter i bilen och har typ bara 2min kvar tills jag är hemma, har varit i landet idag typ hela dan sen typ 1;)
Det var jätte mysigt vi var där hos pappas kompis något! Men vi grillade och hade det härligt men det tog typ 2-3h för att komma fram dit så det var nog det jobbiga!

Men när jag kommer hem ska jag väll myra om till mjukisar och mysa med familjen med lite snacks och sen så ska vi kolla på någon film;)

Bilder från idag kommer i ett annat inlägg eftersom fotade med pappas mobil så när jag kommer hem så tar jag hans mobil och lägger ut lite bilder!:D
Byee/ Dahab :)

Tog bara en gammal bild på mig och Sabrina när vi skulle kolla på 21 jump street!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0