Stop, now make that mother-(mother) hammer time like..

it's funny relatible, cause it's true
Censurerade grejer, I like that. Asså överskriften.
Det skulle vara lite skumt och man sa mamma två
gånger efter varandra. Man vet i alla fall att dom tänker
på deras mammor...
-
Just nu är jag på min säng med en täppt näsa och
håller på att somna. Man blir extra trött när man är
förkyld. Måste ändå kämpa mig igenom veckan, det
är ju bara en dag kvar tills freeeddaaag!
Jag är ganska säker på att Dahabs lillebror
smittade mig...payback time. *putting on my shades*
Jag borde ändå ha fattat det. Jag blev nästan
aldrig sjuk under hela vintern, men ojsan hejsan
nu kommer våren och då blir jag sjuk.
Jag antar att när den "första värmen" kommer så
bestämmer vinden sig att samla massa bakerier
och få mig andas in det.
Är inte det en trevlig bild i skallen??!
-
Juste jag bestämde mig för att dela med mig av
ett tips för er stressade ungdomar och unga vuxna!
Ni vet när man har massa läxor och man är otroligt
stressad? Då hjälper det faktiskt att måla naglarna!
För tiden det tar för dig att måla dom och låta dom
torka, har du lyckas lugna ner dig!
Och det har inte jag hittat på det är bevisat av
väldigt talangfulla...modetidningsrediktörer.
-
Det funkar på både tjejer och killar. Eller ja, inte
alla killar vill använda nagellack. Jag fattar inte vrf
inte killar kan använda det utan att bli dömda.
Jaa, det ser ganska konstigt ut och jaa, man
blir ganska utpekad men...aa, jo..hehe kanske inte
så bra att vara kille och använda nagellack.
Förutom om du är emo-lishis eller attraheras av
samma kön som du! TEEHEEE.
//Nardos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0