TISDAG!

Hello Dahab här mobilbloggar!

Idag är det tisdag och det har varit ett underbart väder tycker jag bara lite blåsigt, men det inte så farligt typ:p

Men mina lektioner har inte varit långa och inte heller tråkiga vilket är super skönt! Men är det bara jag eller någon annan som också tycker att den här veckan går skit långsamt känns som
Det är torsdag imorgon Lixom.

Men nu håller jag på och pluggar har prov imorgon och sen senare så ska jag skriva i en text som ska vara inlämnad på fredag!

Men det var nog det jag har och säga just nu då men kommer förmodligen blogga om någon timme eller så!
Puss...

För er som vill få en kyss av någon av medlemmarna i bandet One Direction här är ett litet förslag;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0