Let's start out med en pinsam sak...

Jag, Nardos, skulle skriva en uppsats (aka några frågor) om
nerver. Så jag döpte dokumentet "Du går mig på nerverna".
Jag tyckte det var ganska fyndigt...Sen så glömde jag att
ändra namnet och skickade den. Nu är jag ganska säker att
han kommer kommentera något om det imorgon...hemskt
pinsamt..
-
Dålig uppdatering, jag vet. Sorry!
Nu när jag inte har mer nationella att göra, så är
jag friiii! Snart kommer jag gå på bal och om
två veckor slutar jag! WOHOOOO!
NO MORE SCHOOL!!
...i3 månder.
-
Känns ganska skönt att börja i en ny skola.
Men jag är väldigt nervös oxå! Jag kommer
gå i samma skola som några jag känner, men
jag kommer vara ensam i min klass. Tänk om
alla märker att jag är värsta psyket!
Tänk om dom märker att jag hittar på massa
ord och att jag alltid pratar med mina händer
som en italienaren.
Det är nog bra om dom märker det för att
jag kommer vara likadan skolan ut...
Just nu...eller jag vet inte riktigt, men idag skulle
mina tre härliga vänner göra ett viktigt prov! Jag
hoppas det gick braaa!♥
//Nardos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0