Lördag den 9 mars

Helllu Dahab här! Jag vet att rubriken inte är så intresserad men alltså det är svårt att komma på vad man ska ha för rubrik anyway....

Idag så hade jag planerat att vara med familjen med det visade sig att alla hade sina egna planer mamma skulle jobba pappa och min bror gick till simhallen och min syster gick till hennes kompis... Man kan säga att alla dissade mig:( men det va skönt att vara ensam hemma bara att när dom gick så lämnade dom huset upp och ner så jag va tvungen att städa med riktigt hög musik vilket blev roligare:)

Nu så tänker jag göra alla mina läxor som ska vara inne nästa vecka så jag slipper och göra dom imorgon eftersom då kommer jag träffa några vänner jag inte sett på veckor!! Pussss
....
Juste, det är juh final idag på melodifestivalen så tror jag ska se på det har inte sett ett ända avsnitt men brukar alltid se finalen hahah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0