Summer hurry uuuuppp!!

Hejhej Dahab här
Jag tror knappast jag är ensam om Att vi vill ha sommar snart, och med det så menar jag bara betträ väder så man slipper och frysa och att all snö ska bort helt seriöst jag tål inte snön längre!!

Längtar så mycket till London eftersom är helt säkert att det inte finns snö någonstans där kanske bara att det regnar men det är okej för mig hellre att det regnar än att det finns snön jag tål inte snön längre hatar det med väldigt stora bokstäver!! Hahah nää men guud vad jag klagar men sån är jag hahah!

Men det är typ drygt 2 veckor kvar tills jag och Nardos ger oss av så det ska bli skönt. Jag har dock aldrig varit i London tidigare men Nardos har så det ska bli väldigt spännande för min del!
Det bästa med när vi reser är att vi kommer ha tillgång till wi-fi i själva flygningen så då kommer vi förmodligen att uppdatera hahah

Pussss ha en bra daag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0