Women's day!

Hejhej Dahab med er! Idag så är det kvinnornas dag så jag vill gratta alla tjejer och kvinnor på denna jord!

Idag har jag bara varit i skolan började 13:00 som jag gör varje fredag och slutade 15:10 så det är inte en värst stor dag skönt när det är fredag iallfall:)
Efter skolan gick jag hem och käkade med familjen brukar oftast göra det just på fredagar, sedan så drog jag och Nardos till älta för att vara hos Laila vi gjorde inget speciellt men vi skrattade väldigt mycket vilket man ibland behöver tycker jag;)
Vi gjorde hemlagad pizza och sen gjorde vi lite choklad efteråt ;) myssss

... Hahaha alltså när jag och Nardos skulle hemifrån Laila så väntade vi på bussen sen kom den men vi trodde den skulle åka till sickla men nej nej den åkte runt älta sen så skulle den till något ranson ställe så vi kan säga att vi va lite lost hahahah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0