10 Saker ni kanske inte visste om mig!

  • Jag känner produscenten Nardir, men mer kallad för RedOne!
  • Jag träffade One Direction(UTAN ZAYN:/) för första gången 7 Juni 2011 i deras studio ensam med bara min familj och RedOne!
  • Ända sen jag har varit liten så har jag viljat bada med delfiner och jag hoppas att den dagen händer.
  • Jag älskar och lyssna på musik och dansa
  • Mina tre bästisar heter Sabrina, Anastasia och Nardos <3
  • Jag är en Arab, hahaXD
  • Jag äger ett par vita Urbanears;)
  • Jag liknar inte min syrra elr det är vad jag tycker och hon men vissa säger att vi liknar varandra vad tycker ni?
  • Jag älskar Leon kungen!!!
  • Jag älskar silver smycken!<3
Hahaha guud vad intressant att veta men kom inte på vad jag skulle skriva så skrev
bara lite olika saker ;)
jag har sett Zayn från en balkong, alltså sist dom var här i Stockholm men mitt mål är att få se honom lite närmare!

Inga bra bilder alls men vi får hoppas att vi träffar dom igen så det blir lite betträ bilder :)
Dahab<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0