Jag gillar att dansa, men jag föredrar att SUUPPAA!

Hejhej! Nandos här:)
Kom just från en ganska bra dag. På franskan hade
vi en vikarie vilket betyder att vi inte gör någonting.
Sen hade vi ingen idrott så vi hade en extra lång lunch,
och sen en väldigt meningslös matte lektion.
wow två lektioner på en dag...vardagslyx!
-
Nu ska jag snart till forum med Dahab och Sabrina.
Mamma har lämnat undan lite kläder till mig i kassan
av H&M så jag ska hämta upp dom.
Det var en beatles tröja, Michael jackson tröja
och en jeans väst. Igår köpte jag också en
klänning. Jag måste faktiskt säga att jag älskar
ryggen på den! Det ser ut som en sån där jätte
photoshop-ad bild, men som ändå är fin.
-
Nu måste jag gå! Ha en trevlig fredag! And
remember, And remember: If you think about it..
a Bully is just a Woolly with a 'B'..well also a
'U' instead of 'O-O' but that's all.
♥PUSS!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0