JAG SKA FÄRGA HÅRET!!!!!!

Min näsa ser rund ut...jag är sugen på brända mandlar
Haha heeeeeiii. Jag ska inte färga håret, jag ville bara ha er uppmärksamhet.
And by the looks of it, verkade det funka..ha-ha-ha.
Det snöar ute, för er som bor i södra delen av Sverige. Fick veta att det
bara snöar här och inte norra delen. That's a twist. Det brukar vara tvärtom.
Jag antar att jag kan tillåta det här. This time....(inte att det skulle ändra nått).
Jag klagar inte så mycket om snön för att jag ändå inte kommer gå någonstans
idag. Inte i det här vädret i alla fall!
-
Igår, som sagt, kollade jag och Dahab på bio med två härliga tjejer från
södertälje. Den var jätte bra! Jätte, jätte, jätte bra. Jag rekomenderar den
till de levande varelserna som inte har sätt den än, men alla har typ redan sätt den.
Jätte många i biosalongen gav oss the stink eye på grund av Dahabs
stora mun. Hon skrek som om hon satt hemma framför tv:n!
Jag vet att jag kan prata under filmer då och då (...) men Dahab tog det
till en helt annan nivå. Woow. Woow is the word.
-
Just nu sitter jag med min trevliga syster som klagar om att saltsjöbanan
inte funkar. Tydligen har ett träd ramlat någonstans i Dalarna, men det är
en annan historia...(pause for laughter).
Nu ska jag fortsätta lyssna på julsånger. På något sätt känns det rätt att
göra det nu när det snöar.
Ha en bra daaaag!
(det är Nardos btw....:D )


Kommentarer
anni den flygande kamelen

hahahah jag blev så jävla chockad av rubriken sen så du ba' "nääää" haha:D men aaa, jag håller med miriam!! det var asjobbigt med att tåg inte funkade!! jag tog liksom det sista (och enda fungerande tåget idag) tåget hem nyss -.- <3

2012-04-15 @ 02:27:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0