PLUGG.

Seriöst, just nu hatar jag att gå i 9:an.
Vi kan börja med min morgon det var så himlans svårt att vakna idag, seriöst har typ lagt mig varje dag under lovet typ vid 2-3 tiden och så nu måste man vakna vid 8!!!! åååh! I'ts sucks :(
Men när jag kom till skolan så hade vi först klassråd, vi tog upp vad vi hade för prover och inlämningar,
snacka om stressigt vi har så himla mycket.
Och så frågar läraren är ni stressiga, vad tror duuu hahahaXD :_(
Men om man har ett glatt leende på läpparna så kommer allt gå lungt och bra!
...
Kom hem för en stund sen och mätt som en plätt så tänker inte äta något tills middan :)
Kommer plugga nu så himla mycket har np på engelska på Torsdag så ska gå in på någon sida och kolla det gammla np och så. Sen så ska jag skriva klart en engelska text, och typ sist läsa egenom min kemi bok har prov på Fredag so it's sucks men man hade ju hela lovet på sig men ändå ville man bara vila men det är man värd efter allt plugg innan lovet!
...
Jag vet inte vad jag mer ska skriva men det var nog det... ehmm skulle säga en sak!
Juste läser på en tjejs blogg som heter Felecia hon hade jätte bra tips på 30 olika skönhetstips! skit bra! testade igår en av dom och ni vet ibland så får man "påsar under ögonen" vilket är skit jobbigt men hon gav ett skit bra tips och det funkade faktiskt!
-gör så här: Lägg en metallsked i frysen så att den blir riktigt kall och håll sedan skeden på den pösiga delen under ögat i minst 1 minut. En annat knep för mörka och trötta ögon är gurka. Skär upp två skivor, lägg på ögonen och slappna av på soffan i några minuter.
SKIT BRA!
hennes blogg heter: www.felles.se för er som kanske undrar <3
PuSsaR! / Dahab! :)
Nu så ska jag plugga skit länge så får se om jag släger ett inlägg senare ikväll.
image descriptionThey are my every thing! <3



Kommentarer
anni is obsessed with alex turner, "who?" that hot bastard from arctic monkeys "oh... right." yep, we're soon to be engaged

okej jag vet inte vad jag skrev ovanför haha:D

men nice!! ska prova det där med skeden under ögonen nästa gång jag får påsar under ögonen :P <3

2012-04-16 @ 23:15:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0